Si vols saber tot el que passa dins de l'associació i tenir vot:
Pagues avui online i se't renova la quota d'aquí a 1 any.
Cancel·la en qualsevol moment.
Què inclou la quota de sòcia?
Contribuir a la supervivència de DQI, així com dels projectes que es desenvolupin.
Tots els drets i deures contemplats als estatuts.
Visibilitat al web al directori de sòcies (a nivell professional) i, com no, tota la visibilitat possible del teu testimonial vital inspirador que de ben segur ajudarà a moltes a enfortir-se.
Assistir a formacions, events, etc. només per a sòcies o preferents.
Impartir formacions a la resta de dones (segons coordinació de la comissió de formació).
Nivell “Sòcia” a Discord, amb més funcionalitats vers la dona no sòcia.
A què destinarem la teva quota de sòcia?
Principalment, a sufragar els costos mínims operatius de la nostra associació (domini, hosting, telefonia, comissions bancàries, etc.).
Un cop els costos mínims estiguin atesos, destinarem tot el remanent a la realitzacio dels projectes que desenvolupem per:
Compartir les experiències i coneixements de les dones de la xarxa dins la pròpia xarxa a favor de la transformació professional i personal de les integrants.
Crear accions i programes formatius i de suport (individual i grupals) per a la millora professional i personal, en clau de gènere.
Difondre públicament el bagatge professional i personal de les dones de la xarxa per convertir-les en referents per a altres persones.
Idear i participar en accions de sensibilització social sobre equitat de gènere.
Crear nexes de comunicació, col·laboració i sinergies amb altres entitats públiques i privades que també treballin per a la igualtat d’oportunitats.
Poden formar part de l’associació totes les dones (persones físiques) majors d’edat i amb plena capacitat d’obrar que, de manera lliure i voluntària, tinguin interès en participar en les finalitats de l'associació i sota la seva condició de sòcia.
DRETS:
1. Assistir amb veu i vot a les reunions de l’Assemblea General.
2. Elegir o ser elegides per als llocs de representació o per exercir càrrecs directius.
3. Exercir la representació que se’ls confereixi en cada cas.
4. Intervenir en el govern i les gestions, en els serveis i les activitats de l’associació, d’acord amb les normes legals i estatutàries.
5. Exposar a l’Assemblea i a la Junta Directiva tot el que considerin que pugui contribuir a fer més plena la vida de l’associació i més eficaç la realització dels objectius socials bàsics.
6. Sol·licitar i obtenir explicacions sobre l’administració i la gestió de la Junta Directiva o de les mandatàries de l’associació.
7. Ser escoltades abans que s’adoptin mesures disciplinàries.
8. Rebre informació sobre les activitats de l’associació.
9. Fer ús dels serveis comuns que l’associació estableixi o tingui a la seva disposició.
10. Formar part dels grups de treball.
11. Posseir un exemplar dels estatuts.
12. Consultar els llibres de l’associació.
DEURES:
1. Comprometre’s amb les finalitats de l’associació i participar activament per assolir-les.
2. Contribuir al sosteniment de l’associació amb el pagament de quotes, derrames i altres aportacions econòmiques fixades pels estatuts i aprovades d’acord amb aquests.
3. Complir la resta d’obligacions que resultin de les disposicions estatutàries.
4. Acatar i complir els acords vàlidament adoptats pels òrgans de govern de l’associació.
5. Sotmetre a mediació les controvèrsies que sorgeixin per raó del funcionament de l’associació.
La renovació es farà automàticament quan hagi passat 1 any des del dia que la vas donar d'alta però no estàs obligada renovar si no vols. Quan decideixis no renovar, escriu-nos a hola@donesqueinspiren.cat.
1. Que ho decideixi la persona interessada, que ha de comunicar per escrit la seva decisió a la Junta Directiva. En cap cas això suposarà el retorn de la quota abonada pel període en curs.
2. No satisfer les quotes fixades.
3. No complir les obligacions estatutàries.
4. Detecció de qualsevol comportament inapropiat i sempre que la totalitat de les integrants de la junta ho aprovi.
Si vols ajudar-nos econòmicament a la nostra missió:
Tu tries la quantitat que vols aportar (import mínim: 12€).
Pagament únic.
Qualsevol persona jurídica o persona física (indiferentment del seu gènere) major d’edat i amb plena capacitat d’obrar que, de manera lliure i voluntària, tinguin interès recolzar econòmicament en les finalitats de l'associació i sota la seva condició de donant.
Principalment, a sufragar els costos mínims operatius de la nostra associació (domini, hosting, telefonia, comissions bancàries, etc.).
Un cop els costos mínims estiguin atesos, destinarem tot el remanent a la realitzacio dels projectes que desenvolupem per:
Compartir les experiències i coneixements de les dones de la xarxa dins la pròpia xarxa a favor de la transformació professional i personal de les integrants.
Crear accions i programes formatius i de suport (individual i grupals) per a la millora professional i personal, en clau de gènere.
Difondre públicament el bagatge professional i personal de les dones de la xarxa per convertir-les en referents per a altres persones.
Idear i participar en accions de sensibilització social sobre equitat de gènere.
Crear nexes de comunicació, col·laboració i sinergies amb altres entitats públiques i privades que també treballin per a la igualtat d’oportunitats.
Altres preguntes freqüents:
Encara som una associació massa jove i petita i, malauradament, no estem declarades com a associació "interés públic" i les donacions no generen beneficis fiscals. No obstant, et recomanem que ho consultis a la teva assessora de confiança ja que poden variar en funció de si ets persona física o jurídica, de la comunitat autònoma i de si ja has fet aportacions anteriors a la nostra associació.
No. Únicament a Stripe es conservaran les dades de la donació que ara facis. No procedirem a carregar-te cap altre import.
Escriu-nos un email a hola@donesqueinspiren.cat i t'informarem.
Les dades fiscals de l'Associació Dones que Inspiren són les següents:
NIF: G72796204
Avda. Meridiana, 2 1r 1a CP 08018 Barcelona.
Si desitges consultar els nostres estatuts: https://www.donesqueinspiren.cat/estatuts
Gràcies per fer-ho possible!